Кожен четвертий українець страждає від важкого захворювання: ВОЗ оприлюднила шокуючі дані, подробиці

Читать на русском
ожирение

На сьогоднішній день, практично кожен четвертий українець в країні страждає від важкого захворювання

Про це повідомили експерти Всесвітньої організації здоров’я.

«Кожен четвертий українець страждає від ожиріння. Вона займає 14-е місце з 53 країн, представлених у дослідженні. А от у трійці лідерів – турки, мальтійці та британці. Зате жителі Монако майже не знають, що таке зайві кілограми», – йдеться в повідомленні.

Правильне харчування влітку: основні правила і зразкове меню

Примітно, що для обчислення використовували показники маси тіла і зросту людини. Наприклад, якщо ви важите 98 кілограмів, а ваш зріст становить 1,60 сантиметрів, то індекс тіла становить 30.

Це означає, що у вас є зайва вага і ожиріння.

Додамо, деякі дієти рекомендують їсти потроху, але часто. Вважається, що це допомагає регулювати апетит і вагу. Однак останні дослідження показують зворотне – чим частіше ми їмо, тим вище ризик ожиріння.

Вчені з Національного інституту вивчення старіння, Університету Вісконсін-Медісон і Центру біомедичних досліджень Пенінгтона в США провели дослідження. Виявляється, часті перекуси можуть прискорювати старіння і скорочувати тривалість життя.

Експеримент проводили на 300 лабораторних мишах, тварин випадковим чином розділили на дві групи. Першу групу посадили на дієту з низьким вмістом очищених цукрів і жирів, але при цьому з високим вмістом білка та клітковини, а другий залишили звичайний раціон зі шкідливими продуктами.

Групи розділили на три підгрупи по частоті доступу до їжі: харчування цілодобово, годування по годинах зі зниженою калорійністю на 30% і годівля раз в день з калорійністю їжі, як і у тих, хто міг їсти без обмежень. Мишей з останніх двох підгруп навчили їсти дуже швидко, щоб періоди голодування тривали якомога довше.

Спостереження тривало протягом усього життя тварин, до природної смерті. Дослідники встановили, що у мишей з підгруп з низькокалорійним харчуванням і одноразовим годуванням здоров’я було набагато краще, ніж у мишей, які могли перекушувати протягом доби. печінка та інші органи почали страждати від вікових змін пізніше, а тривалість життя була довше. При цьому, на якій саме дієті — корисній або не дуже — сиділи тварини, значення не мало.

Нагадаємо, топ-8 «суперподуктів», які знижують апетит.

Як повідомляла Politeka, яким повинен бути перекус в полудень.

Також Politeka писала, про топ-5 корисних продуктів на кожен день від Маші Єфросиніної.

Джерело: Сегодня


Правоохоронці попередили замах на вбивство посадовця ГУР, - Нацполіція

Справа Тимошенко: Європарламент закликав українську владу утриматися від політично вмотивованих переслідувань представників опозиції

Ботсад Фоміна потопає в смітті: легендарне місце відпочинку в шокуючому стані, кияни вимагають навести лад та покарати винних чиновників

Знищені ліси та отруєні річки: екоінспектори викрили найгучніші екологічні злочини тижня

225-й окремий штурмовий полк: від оборони Харкова до Курської операції та боїв за Гуляйполе

Страшна ціна війни: за кожним числом ховається дитина, у якої відібрали майбутнє

Бійці 12 корпусу ЗСУ отримали від громади Києва ще понад 1600 безпілотників різних типів, - Кличко

Опитування: предстоятель ПЦУ Єпіфаній - найвідоміший серед українських релігійних лідерів

У Подільському районі передали державні нагороди родинам полеглих Героїв

Незаконна порубка на Житомирщині нанесла збитки на понад 2,5 млн гривень: Держекоінспекція спіймала «чорних лісорубів»

40 млн гривень за незаконний видобуток надр: на Львівщині підприємство компенсувало державі шкоду завдану екології

Допомогу на майже 7 мільйонів гривень отримав «Спецпідрозділ Тимура» ГУР від фонду «Надія» та Валерія Дубіля

Важлива допомога на тлі великого стресу: Людмила Ковалевська запропонувала киянам підтримку після прильотів

Ринковий нагляд без компромісів: Дмитро Заруба анонсував усунення законодавчих розбіжностей з ЄС

Доленосний Майдан, дух, історія та вайб: Людмила Ковалевська зворушливо розповіла, як Київ став головним містом її життя

«Тінь» провела благодійний концерт до четвертої річниці спецпідрозділу «Артан»

“Артану” – 4 роки. Президент Зеленський та генерал Буданов привітали воїнів ГУР із річницею створення спецпідрозділу

У пошуках довгострокової перспективи: Сергій Дацюк в ефірі Politeka Online розповів, як Україні знайти своє місце у новому світі

Трамп може почати нові бойові дії: Дмитро Співак озвучив жорсткий прогноз, що до Ірану

Показати ще