Як відмовитися від солодких газованих напоїв

Читать на русском
газировка

Для багатьох солодкі газовані напої – справжня слабкість, в якій складно собі відмовити. Вони в буквальному сенсі викликають залежність, що в кінцевому підсумку негативно відбивається на здоров’ї

Житель Сполучених Штатів Америки, 41-річний Майкл Фрейдсон, раніше був завзятим любителем газованих напоїв. Він спокійно випивав по кілька жерстяних банок Coca-Cola в день. Але в один прекрасний момент чоловік зрозумів, яку шкоду приносить його організму така пристрасть, і що такими темпами просто напросто він знищить своє здоров’я і передчасно постаріє.

Перші результати

Після того, як Майкл кинув пити колу, він схуд на 9 кілограм. Крім того, його мучили напади високого артеріального тиску, а зараз все припинилося. Чоловік написав про експеримент і результати в своїй статті: «я часто відчував себе пригніченим, млявим, незібраних і втомленим». Але тепер то у американця все змінилося.

Проблеми зі здоров’ям від вживання газованих напоїв

Згідно з дослідженням, проведеному в університеті Техасу, напій Coke Zero, що містить мінімум калорій, може стати причиною розвитку ожиріння. Крім цього до списку наслідків вчені зараховують: безпліддя, підвищений ризик онкології, артеріальна гіпертензія, розвиток цукрового діабету.

Сам Майкл розповідає, що після відмови від газованої води тут же зауважив поліпшення здоров’я: «Я відразу ж почав думати і міркувати швидше, і відчув приплив життєвих сил. Уже через місяць я помітив, що можу з’їсти щось не входить в раціон дієтичного харчування, але все одно продовжувати скидати вагу. До того ж, мої м’язи преса стали виділятися ».

Як побороти залежність

Щоб перемогти шкідливу звичку Майкл Фрейдсон спільно з вченими з Національного інституту охорони здоров’я, університету Еморі і університету Тафтса розробив перелік нескладних, але дуже корисних рекомендацій:

1. Потрібно знайти здорову заміну шкідливої ​​газованій воді.

2. Відпрацювати звичку.

3. За досягнення важливо правильно себе винагороджувати.

4. Включити всі сили в опір і боротьбу з агресивним маркетингом.

5. Можна зробити ковток, але не зірватися остаточно.

Нагадаємо, як впливають на організм людини газовані солодкі напої. Як газована впливає на серцево-судинну систему. Навіть якщо ти п’єш не просту, а дієтичну газовану воду, ти все ще перебуваєш в групі високого ризику серцево-судинних ускладнень. Спостереження Університету Майамі (США) за 2 тис. 564 людьми показало, що люди, які пили дієтичні газовані напої кожен день, на 61% частіше страждали від серцево-судинних проблем.

Таким чином, кардіологи зробили висновок, що не містить цукру газована вода не може бути оптимальною заміною солодких напоїв і так само шкідлива для серця. Протягом 9 років обстеження було зафіксовано 559 судинних подій, в тому числі ішемічного і геморагічного інсульту, пов’язаного з розривом ослаблених кровоносних судин.

Як повідомляла Politeka, любителі солодкого піддають себе страшному ризику: медики б’ють на сполох.

Також Politeka писала, після 30 не можна: їжа, від якої потрібно відмовитися.

Опубліковано:

Правоохоронці попередили замах на вбивство посадовця ГУР, - Нацполіція

Справа Тимошенко: Європарламент закликав українську владу утриматися від політично вмотивованих переслідувань представників опозиції

Ботсад Фоміна потопає в смітті: легендарне місце відпочинку в шокуючому стані, кияни вимагають навести лад та покарати винних чиновників

Знищені ліси та отруєні річки: екоінспектори викрили найгучніші екологічні злочини тижня

225-й окремий штурмовий полк: від оборони Харкова до Курської операції та боїв за Гуляйполе

Страшна ціна війни: за кожним числом ховається дитина, у якої відібрали майбутнє

Бійці 12 корпусу ЗСУ отримали від громади Києва ще понад 1600 безпілотників різних типів, - Кличко

Опитування: предстоятель ПЦУ Єпіфаній - найвідоміший серед українських релігійних лідерів

У Подільському районі передали державні нагороди родинам полеглих Героїв

Незаконна порубка на Житомирщині нанесла збитки на понад 2,5 млн гривень: Держекоінспекція спіймала «чорних лісорубів»

40 млн гривень за незаконний видобуток надр: на Львівщині підприємство компенсувало державі шкоду завдану екології

Допомогу на майже 7 мільйонів гривень отримав «Спецпідрозділ Тимура» ГУР від фонду «Надія» та Валерія Дубіля

Важлива допомога на тлі великого стресу: Людмила Ковалевська запропонувала киянам підтримку після прильотів

Ринковий нагляд без компромісів: Дмитро Заруба анонсував усунення законодавчих розбіжностей з ЄС

Доленосний Майдан, дух, історія та вайб: Людмила Ковалевська зворушливо розповіла, як Київ став головним містом її життя

«Тінь» провела благодійний концерт до четвертої річниці спецпідрозділу «Артан»

“Артану” – 4 роки. Президент Зеленський та генерал Буданов привітали воїнів ГУР із річницею створення спецпідрозділу

У пошуках довгострокової перспективи: Сергій Дацюк в ефірі Politeka Online розповів, як Україні знайти своє місце у новому світі

Трамп може почати нові бойові дії: Дмитро Співак озвучив жорсткий прогноз, що до Ірану

Показати ще