Вчені визначили, що популярна їжа збільшує ризик депресії на 40%

Читать на русском
Вчені визначили, що популярна їжа збільшує ризик депресії на 40%

Вживання фаст-фуду підвищує ризик розвитку депресивного стану або патологічної депресії

Про це заявили британські вчені з міського університету Манчестера. Даний висновок був зроблений на основі проведеного ними ж дослідження.

У дослідженні вчені провели аналіз 11 експериментів, присвячених пошуку зв’язку між депресією і вживанням їжі, яка сприяє запальним процесам.

В цілому у всіх дослідження взяли участь 100 тисяч осіб у віці від 16 до 72 років.

Кожному з учасників дали спеціальну анкету, щоб визначити, якого раціону харчування він дотримується. Після цього, всім було присвоєно певні індекси запалення, які показували, як багато нездорової їжі вживається в регулярному раціоні.

Експеримент показав, що шанувальники фаст-фуду та іншої шкідливої їжі з великою кількістю вуглеводів і жирів в 1,4 рази частіше страждали від депресії або схожих симптомів. Такі ризики не залежали від статі або віку.

Щоб зменшити ризик виникнення депресії, вчені рекомендують вживати їжу з високим вмістом картатих речовин і вітамінами. На їхню думку, фаст-фуд туди не входить.

Вчені вважають, що при вживанні в їжу фаст-фуду, ризик виникнення психічних розладів зростає на 40 відсотків.

Нагадаємо, що вчені з Ізраїлю з’ясували, що несмачно приготована їжа погано впливає на настрій, може викликати депресивний стан і навіть апатію.

Також вчені припустили, що несмачна їжа здатна викликати розлад нервової системи і може бути причинного втоми. Найбільш негативно погана їжа впливає на людей, які вже страждають різними депресивними станами.

Найбільш схильні до ризику жінки, які сідають на різні моно-дієти. В результаті чого організм позбавляється корисних речовин, які надходять в організм з різноманітною їжею.

У свою чергу, глава психіатричної асоціації, професор Колумбійського Університету в Нью-Йорку Дрю Ремсі заявив, що правильне харчування може знизити ризик депресії на 40%. Вчений переконаний, що їжа повинна стати одним з головних способів профілактики і лікування більшості захворювань мозку і психічних розладів.

Також повідомлялося про три моменти п’ятиразового харчування, які залишаються невідомими для простого обивателя.

Нагадаємо, що раніше писалося про подробиці складання здорового меню.

Ще видання писало, що досить просто виробити звичку займатися спортом і дотримуватися здорового способу життя круглий рік, а не тільки перед початком пляжного сезону.


Юлія Тимошенко: Уряд має зупинити багатомільярдну контрабанду, а не обкладати податками посилки для людей і фронту

Ярмарки по-новому: Київ запускає пілотний проєкт через Prozorro Продажі

Головний вибір життя на тлі викликів: Подільський район столиці першим впроваджує радикальні зміни в школах та коледжах

Світоглядна битва за історію: Микола Томенко привіз до Одеси унікальну зброю проти російської пропаганди

Правоохоронці попередили замах на вбивство посадовця ГУР, - Нацполіція

Справа Тимошенко: Європарламент закликав українську владу утриматися від політично вмотивованих переслідувань представників опозиції

Ботсад Фоміна потопає в смітті: легендарне місце відпочинку в шокуючому стані, кияни вимагають навести лад та покарати винних чиновників

Знищені ліси та отруєні річки: екоінспектори викрили найгучніші екологічні злочини тижня

225-й окремий штурмовий полк: від оборони Харкова до Курської операції та боїв за Гуляйполе

Страшна ціна війни: за кожним числом ховається дитина, у якої відібрали майбутнє

Бійці 12 корпусу ЗСУ отримали від громади Києва ще понад 1600 безпілотників різних типів, - Кличко

Опитування: предстоятель ПЦУ Єпіфаній - найвідоміший серед українських релігійних лідерів

У Подільському районі передали державні нагороди родинам полеглих Героїв

Незаконна порубка на Житомирщині нанесла збитки на понад 2,5 млн гривень: Держекоінспекція спіймала «чорних лісорубів»

40 млн гривень за незаконний видобуток надр: на Львівщині підприємство компенсувало державі шкоду завдану екології

Допомогу на майже 7 мільйонів гривень отримав «Спецпідрозділ Тимура» ГУР від фонду «Надія» та Валерія Дубіля

Важлива допомога на тлі великого стресу: Людмила Ковалевська запропонувала киянам підтримку після прильотів

Ринковий нагляд без компромісів: Дмитро Заруба анонсував усунення законодавчих розбіжностей з ЄС

Доленосний Майдан, дух, історія та вайб: Людмила Ковалевська зворушливо розповіла, як Київ став головним містом її життя

Показати ще