Які консерви можна їсти без шкоди для здоров’я

Читать на русском
консерввы

Виявляється, не всі консерви потрібно відносити до шкідливих, адже є й ті, які можна їсти

Останнім часом склалася переконаність в тому, що перероблені продукти дуже шкідливі, від вживання консервів зазвичай настійно рекомендують всім відмовлятися. Але насправді і ці продукти промислового виробництва можуть бути корисними для організму і здоров’я.

Хоча багато перероблені продукти дійсно можуть шкодити при занадто активно вживанні, оскільки в них як правило міститься багато калорій і мало поживних речовин. Але наукові фахівці говорять про те, що і серед таких продуктів можна вибрати хороші джерела вітамінів і мінералів.

«Переробка не завжди означає втрату корисних властивостей. Вона часто використовується для збереження корисних речовин або видалення шкідливих – наприклад, пастеризація. У деяких перероблених продуктів біологічна цінність досить висока, і вони можуть бути корисні », – наводить думку вчених health.mail.ru.
Зокрема, в своїх рекомендаціях з харчування представники науки цілком допускають вживання консервів з морської риби, що містить в собі цінні для здоров’я довголанцюгові незамінні жирні кислоти омега-3, які знижують ймовірність серцево-судинних хвороб. За словами експертів, свіжа і консервована риба можуть містити в собі практично рівну кількість омега-3. Також в раціон харчування можна сміливо включати консервовані сардини: організм буде отримувати необхідні йому кальцій, фосфор і вітамін D.

Інший вид консервованої їжі, проти якої не заперечують дослідники, – томатна паста. Звичайна томатна паста готується без додаткових інгредієнтів і може стати чудовим джерелом антиоксиданту лікопіну в щоденному меню людини.

Чи корисні йогурти з пробіотиками? Можна зустріти думку про те, що корисність цього продукту – всього лише маркетинговий хід. Дослідження показують, що вживання йогуртів з пробіотиками позитивно впливає на імунну систему. Правда, при цьому вчені обумовлюються, що зміст прибутків в такому продукті повинен бути дійсно дуже високим.

Продукти переробки червоного м’яса викликають особливо багато критики, їм приписують навіть канцерогенні властивості. Але згідно з даними оксфордського огляду досліджень за участю понад 60 тисяч осіб рівень смертності серед людей, які їдять будь-які види м’яса, і серед людей, які відмовилися від його вживання, – приблизно однаковий. Вчені стверджують, що механізм розвитку раку занадто складний, щоб його виникнення зводилося просто до вживання м’яса. Міжнародний фонд досліджень раку вважає прийнятним з’їдати до 500 грамів червоного м’яса в тиждень, одночасно намагаючись скорочувати кількість поїдаються ковбасних виробів.

Група вчених із США виявила, що жінкам корисно пити пиво – воно захищає їх від розвитку смертельно небезпечного захворювання.

Про те, що жінкам корисно кілька разів на тиждень вживати пиво, розповіли дослідники з Гарвардської медичної школи в Бостоні.

“Довгострокове, але помірне вживання алкоголю, можливо, допомагає знизити ризик розвитку ревматоїдного артриту у жінок”, – констатували наукові фахівці.

На користь цього висновку свідчать результати аналітичної роботи гарвардських учених, які вивчили дані двох досліджень за участю майже 250 тис. жінок.

Джерело: Politeka


Правоохоронці попередили замах на вбивство посадовця ГУР, - Нацполіція

Справа Тимошенко: Європарламент закликав українську владу утриматися від політично вмотивованих переслідувань представників опозиції

Ботсад Фоміна потопає в смітті: легендарне місце відпочинку в шокуючому стані, кияни вимагають навести лад та покарати винних чиновників

Знищені ліси та отруєні річки: екоінспектори викрили найгучніші екологічні злочини тижня

225-й окремий штурмовий полк: від оборони Харкова до Курської операції та боїв за Гуляйполе

Страшна ціна війни: за кожним числом ховається дитина, у якої відібрали майбутнє

Бійці 12 корпусу ЗСУ отримали від громади Києва ще понад 1600 безпілотників різних типів, - Кличко

Опитування: предстоятель ПЦУ Єпіфаній - найвідоміший серед українських релігійних лідерів

У Подільському районі передали державні нагороди родинам полеглих Героїв

Незаконна порубка на Житомирщині нанесла збитки на понад 2,5 млн гривень: Держекоінспекція спіймала «чорних лісорубів»

40 млн гривень за незаконний видобуток надр: на Львівщині підприємство компенсувало державі шкоду завдану екології

Допомогу на майже 7 мільйонів гривень отримав «Спецпідрозділ Тимура» ГУР від фонду «Надія» та Валерія Дубіля

Важлива допомога на тлі великого стресу: Людмила Ковалевська запропонувала киянам підтримку після прильотів

Ринковий нагляд без компромісів: Дмитро Заруба анонсував усунення законодавчих розбіжностей з ЄС

Доленосний Майдан, дух, історія та вайб: Людмила Ковалевська зворушливо розповіла, як Київ став головним містом її життя

«Тінь» провела благодійний концерт до четвертої річниці спецпідрозділу «Артан»

“Артану” – 4 роки. Президент Зеленський та генерал Буданов привітали воїнів ГУР із річницею створення спецпідрозділу

У пошуках довгострокової перспективи: Сергій Дацюк в ефірі Politeka Online розповів, як Україні знайти своє місце у новому світі

Трамп може почати нові бойові дії: Дмитро Співак озвучив жорсткий прогноз, що до Ірану

Показати ще