Користь кави: Комаровський розповів, чому її потрібно пити щодня

Читать на русском
Користь кави: Комаровський розповів, чому її потрібно пити щодня

 

Дослідники нарешті прийшли до спільного висновку і опублікували докази того, чому кавомани проживуть довше

Люди, які регулярно вживають каву мають набагато менше шансів померти в найближчі 10 років, ніж ты, хто повністю ігнорують цей напій. При чому не має значення в якому вигляді кава вживається людьми: однакові шанси прожити довше є як у завзятих кавоманів, що вважають за краще міцний напій власного приготування, так і у адептів кави без кофеїну і розчинного напою. Бути любителем кави краще, ніж людиною, яка взагалі не п’є каву.

Про це розповів на своєму офіційному сайті доктор Євген Комаровський, передає Clutch.ua.

Результати масштабного дослідження

Команда Національного інституту раку використовувала дані людей, які брали участь у великому генетичному дослідженні в Великобританії – Biobank U.K. Більш ніж півмільйона людей кілька десятків років тому погодилися здавати кров і відповідати на детальні питання про здоров’я і спосіб життя для постійного дослідження їх генів та здоров’я. Вчені з інституту раку відібрали дані тих, хто пив каву, врахували, скільки і якого, і спробували знайти відмінності в декількох генах, що беруть участь у метаболізмі кофеїну. Також були оцінені показники смертності за 10 років досліджень. Виявилося, що у любителів кави, незалежно від виду споживаного ними напою, ймовірність виникнення різних захворювань і загальна смертність була набагато нижче, ніж у тих, хто взагалі не вживав кави.

Хто живе довше: кавомани або противники кави

За 10 років спостереження померли більше 14 000 людей, які брали участь в дослідженні. Але серед них було більше тих, хто взагалі не вживав кави, ніж тих, хто п’є його регулярно або навіть багато. «Була висловлена ​​стурбованість з приводу впливу на здоров’я міцної кави, особливо в учасників із загальними генетичними поліморфізмами, які впливають на метаболізм кофеїну. Однак аналіз не показав наявності більшого ризику від вживання кави для будь-якого генетичного варіанту», – резюмували дослідники.

Користь кави для здоров’я

  1. Кава вважається № 1 серед антиоксидантів – хімічних сполук, які борються з пошкодженням ДНК, викликаним повсякденними подразнюючими факторами.
  2. Кава сприяє зменшенню запальних процесів в організмі, нормалізує вироблення інсуліну, покращує функцію печінки і позитивно діє на стінки кровоносних судин.
  3. Є свідчення того, що кава допомагає людям оговтатися від раку товстої кишки, знизити ризик розвитку діабету, раку печінки і хвороби Паркінсона, зменшити запалення, викликане серцево-судинними захворюваннями і діабетом.

У майбутньому дана команда дослідників планує розбити дані Biobank за типом приготування вживаної кави (розділивши, наприклад, пресований і фільтрований напій), щоб дізнатися, чи не впливає цей фактор на здоров’я людей. У деяких дослідженнях, наприклад, раніше передбачалося, що нефільтрована кава, зроблена в перколяторах або французьких пресах, може негативно вплинути на рівень холестерину.

Нагадаємо, фахівці з Американської асоціації серця з’ясували, що вживання кави пов’язане зі зменшенням ризику розвитку серцевої недостатності та інсульту. 

В інших наукових роботах було продемонстровано, що щоденне вживання кави знижує ризик передчасної смерті, а також зменшує імовірність розвитку різних видів раку, в тому числі злоякісних пухлин печінки.


Кому війна, а кому мільйони з бюджету: Микола Томенко розкрив, як нардепи та прокурори влаштували собі рай під час війни

Євгеній Медведовський поставив у приклад громаду, яка захистила свої водойми та свердловини від крадіїв

Бійці батальйону «Свобода» отримали від волонтерів «Української команди» великий генератор, - Артур Палатний

Понад 500 рейдів за тиждень: Держекоінспекція виставила руйнівникам природи рахунки на шалені суми

Юристи звернулися до ООН через явні ознаки політично вмотивованого переслідування Юлії Тимошенко

«Українська команда» передала на передову понад 4000 дронів, - «Українська команда» в День СБС

Перший заступник Голови Держекоінспекції Дмитро Заруба взяв участь у Міжнародному екологічному форумі "Довкілля для України"

Тонни отрути в небі Житомирщини: Держекоінспекція назвала страшну ціну російських ударів

"Центр дитячої кардіології та кардіохірургії подарував шанс на життя десяткам тисяч дітей", — Валерій Дубіль

Дитячий маніфест проти екологічної катастрофи: чим дивувала головна дитяча бібліотека на форумі "Довкілля для України"

Паливний синдикат розбито: Держекоінспекція та силовики ліквідували підпільні нафтобази під Києвом

Реабілітація героїв: фонд «Надія», Валерій Дубіль та Християнський корпус підписали меморандум про співпрацю з UNBROKEN

Юлія Тимошенко: Уряд має зупинити багатомільярдну контрабанду, а не обкладати податками посилки для людей і фронту

Ярмарки по-новому: Київ запускає пілотний проєкт через Prozorro Продажі

Головний вибір життя на тлі викликів: Подільський район столиці першим впроваджує радикальні зміни в школах та коледжах

Світоглядна битва за історію: Микола Томенко привіз до Одеси унікальну зброю проти російської пропаганди

Правоохоронці попередили замах на вбивство посадовця ГУР, - Нацполіція

Справа Тимошенко: Європарламент закликав українську владу утриматися від політично вмотивованих переслідувань представників опозиції

Ботсад Фоміна потопає в смітті: легендарне місце відпочинку в шокуючому стані, кияни вимагають навести лад та покарати винних чиновників

Показати ще