Гастрит, пухлини і не тільки: які харчові добавки надто вдарять по здоров’ю

Читать на русском
пищевые добавки

Деякі продукти можуть бути смертельно небезпечними

Звичка їсти смачне, не дивлячись на те, що воно може бути небезпечним, міцно засіла у свідомості людей. До того ж, якщо смачне ще й дешеве. Але дуже часто виробники при виготовленні продуктів харчування використовують харчові добавки, які можуть нести смертельну небезпеку для нашого організму.

Як з’ясували вчені з інституту регенеративної медицини, консерванти порушують гормональний фон людини і можуть викликати ожиріння. Зокрема, харчова добавка Е321 (зберігає в продуктах харчування смакові якості), а також кислота PFOA (присутній в складі упаковки) гальмують «сигнал ситості», який шлунково-кишковий тракт посилає мозку. У цьому випадку різко зростає ризик переїдання.

Виходить, чим менший термін придатності продукту, тим він безпечніший.

Щоб визначити ступінь шкідливості продуктів, які купуєте, слід прочитати склад і звіритися з таблицею.

Слід пам’ятати, що будь-які добавки додаються в продукти з технологічних міркувань – збільшення термінів зберігання, полегшення транспортування, поліпшення смакових якостей і т.д. Найчастіше добавки позначають індексом “Е” і тризначним числом після нього.

В українському законодавстві використання харчових добавок регулюється Законом України “Про безпечність та якість харчових продуктів”. Контроль над цим здійснюють два відомства – Міністерство охорони здоров’я та Державна санітарно-епідеміологічна служба.

Існують дозволені харчові добавки, але є і небезпечні.

Барвники: 102, 104, 107, 110, 122-124, 127-129, 132, 133, 142, 151, 155, 160b.

Консерванти: 200-203, 210-213, 220-225, 228, 249-252, 280-283, 310-312, 319-321.

Загусники: 407.

Підсилювачі аромату і смаку: 620-625, 627,631,635.

Штучні солодкі: 950-952, 954-957.

Нагадаємо, вчені дослідили – шоколад корисний чи шкідливий.

Шоколад є одним з найпопулярніших солодощів, який люблять і діти і дорослі. Але так чи він корисний, як багато хто думає. Або, навпаки, від нього більше шкоди, ніж користі?

Вчені проводили масу досліджень, в яких вивчали властивості шоколаду. На основі отриманих результатів вони змогли розвінчати усталені міфи і вказати на досить несподівані факти про цей продукт.

Раніше ми повідомляли про п’ять покращень, які відчує ваш організм, коли ви відмовитесь від цукру.

Звичайно повністю відмовитися від усього солодкого неможливо: цукор входить до складу такої кількості продуктів, що знадобилося б вигадувати спеціальну дієту, яка була б не дуже корисна для здоров’я.

Але постаратися дотримуватися рекомендацій ВООЗ, які закликають обмежити споживання цукру таким чином, щоб отримувати з нього не більше 5% від загального числа калорій в день, цілком можливо. Для цього достатньо перестати вживати цукор з напоями, відмовитися від газованої води і обмежити кількість кондитерських виробів. І ось що з вами станеться, коли ви це зробите.

 

 

 


Кому війна, а кому мільйони з бюджету: Микола Томенко розкрив, як нардепи та прокурори влаштували собі рай під час війни

Євгеній Медведовський поставив у приклад громаду, яка захистила свої водойми та свердловини від крадіїв

Бійці батальйону «Свобода» отримали від волонтерів «Української команди» великий генератор, - Артур Палатний

Понад 500 рейдів за тиждень: Держекоінспекція виставила руйнівникам природи рахунки на шалені суми

Юристи звернулися до ООН через явні ознаки політично вмотивованого переслідування Юлії Тимошенко

«Українська команда» передала на передову понад 4000 дронів, - «Українська команда» в День СБС

Перший заступник Голови Держекоінспекції Дмитро Заруба взяв участь у Міжнародному екологічному форумі "Довкілля для України"

Тонни отрути в небі Житомирщини: Держекоінспекція назвала страшну ціну російських ударів

"Центр дитячої кардіології та кардіохірургії подарував шанс на життя десяткам тисяч дітей", — Валерій Дубіль

Дитячий маніфест проти екологічної катастрофи: чим дивувала головна дитяча бібліотека на форумі "Довкілля для України"

Паливний синдикат розбито: Держекоінспекція та силовики ліквідували підпільні нафтобази під Києвом

Реабілітація героїв: фонд «Надія», Валерій Дубіль та Християнський корпус підписали меморандум про співпрацю з UNBROKEN

Юлія Тимошенко: Уряд має зупинити багатомільярдну контрабанду, а не обкладати податками посилки для людей і фронту

Ярмарки по-новому: Київ запускає пілотний проєкт через Prozorro Продажі

Головний вибір життя на тлі викликів: Подільський район столиці першим впроваджує радикальні зміни в школах та коледжах

Світоглядна битва за історію: Микола Томенко привіз до Одеси унікальну зброю проти російської пропаганди

Правоохоронці попередили замах на вбивство посадовця ГУР, - Нацполіція

Справа Тимошенко: Європарламент закликав українську владу утриматися від політично вмотивованих переслідувань представників опозиції

Ботсад Фоміна потопає в смітті: легендарне місце відпочинку в шокуючому стані, кияни вимагають навести лад та покарати винних чиновників

Показати ще